PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
7.1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827), Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania jakiejkolwiek przyczyny na produkty "dostępne od ręki" - wyrób gotowy.
Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy.Towar nie może nosić śladów użytkowania, obowiązkowym jest dołączenie paragonu, etykiety oraz informacji o odstąpieniu od umowy. W niniejszej informacji należy podać nr zamówienia oraz nr konta do zwrotu. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
Wyjątki od zwrotów
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy zawartej w wyniku sprzedaży produktu nieprefabrykowanego (wszystkie zakładki produktowe za wyjątkiem “Dostępne od ręki"). Tutaj zgodnie z art. 38 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
W związku z powyższą ustawą rzeczy posiadające status TERMIN REALIZACJI do 7 dni nie podlegają zwrotowi. Odzież i akcesoria posiadające ten status szyte są po zamówieniu przez klienta, po wybraniu przez niego odpowiedniego rozmiaru.
REKLAMACJA PRODUKTU
6.1. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili, które zostały stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania produktu Klientowi.
6.2. Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
6.3.Reklamacja należy przesłać na adres sprzedawcy podany w niniejszym regulaminie poprzedzonym kontaktem telefonicznym lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
6.4. Sprzedawca rozstrzygając reklamacje zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz biorąc pod uwagę żądania Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku gdy wada stanowiąca podstawę reklamacji nie będzie wadą nieistotną, w razie braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub w sytuacji gdy produkt był już naprawiany lub wymieniany, Sprzedawca zwróci Klientowi należność zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.